Újabb kerékpáros cardio-túrára indulunk, ezúttal Sáfár Tamás, a KES vezetője kalauzolja végig a nézőket egy rendkívül szép, mégis sokak számára ismeretlen bringás pályán.

Ha a Kesport TV nézői otthonukban szeretnék testüket formában tartani, akkor ezúttal is érdemes felülni a szobakerékpárra, bekapcsolni az okostévét vagy a laptopot, elindítani a videót és együtt bebarangoljuk ezt a remek útvonalat. Ha mégis inkább a szabadban gyűjtenéd a kilométereket, akkor is érdemes végignézni a videót és betartani a következőket:

– bringázzunk egyedül, vagy a közös háztartásban élőkkel,

– legyen nálunk fejvédő, egy szelet müzli és víz vagy izotóniás ital,

– a kerékpár mindig megfelelő műszaki állapotú legyen,

– erőnket mindig a fizikai állapotunknak megfelelően osszuk be!

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=1RtAze0SWxQ[/embedyt]

Ne feledjétek, a heti egy alkalom is előrelépést jelent, de a heti háromszor beiktatott kerékpáros edzés hatása már sportélettanilag is mérhető: javul a keringés, fejlődik a mentális egészség és csökken a súlyfelesleg. És most pattanjunk nyeregbe, kint, vagy bent!

Vélemény, hozzászólás?