Károly Bálint (labdarúgó, KTE HUFBAU): – Az ünnepeket minden évben hagyományosan otthon, Zalaszentgróton töltöm a családommal. Próbálok minél jobban feltöltődni az új évre, illetve mindenkivel együtt tölteni egy kis időt, főleg azokkal, akik év közben kevesebbet tudok.

Boronkay Péter és családja

Boronkay Péter (többszörös világ- és Európa-bajnok paralimpikon, Mercedes-Benz Gyár KMSE): – A tavalyi évhez hasonlóan már az advent is különösen szépen indult számunkra, hiszen december első napján ünnepeltük Ákos kisfiunk első szülinapját. Az immár hagyománnyá vált jótékonysági mozizás elmaradt, és a 24-e reggeli piacolásra sem került idén sor, a karácsonyi Istentiszteletet is online formában tudtuk megnézni. A Szentestét nálunk töltöttük a szüleimmel, az ünnepi menüben mindenféle finomság szerepelt a sültestáltól kezdve a töltött káposztán át a mákos gubáig. Sajnos a covid helyzet miatt sem a feleségem családjával, sem pedig a nővéreimmel nem tudunk most együtt lenni, de bízom benne, hogy minél előbb találkozhatunk majd. Öröm az ürömben, hogy ismét bővül a család, kisbabát várunk és nyárra megérkezik Ákos testvére is. Az alapozás közepén sem pihenhetek, hiszen ünnep ide vagy oda, a napi edzések nem maradhatnak el. Sajnos az uszoda bezárt, ami most nagy visszaesés számomra, de a futó- és kerékpáros edzéseket el tudjuk végezni. Januárban és februárban már meleg égövi edzőtábor van tervben, bízom benne, hogy sok-sok kilométert fogok tudni gyűjteni a 2021-es szezonra, valamint hogy folytathatjuk a munkát Bálint Zoltán kollégámmal az I run more futóklubban. Meghitt ünnepeket, valamint sikerekben és mozgásban gazdag, boldog új évet kívánunk mindenkinek!

Blaszák Lilla

Blaszák Lilla (Eb-bronzérmes uszonyos úszó, Bácsvíz KVSC): – Nálunk a karácsony mindig hasonlóan zajlik, de mégis mindig más. Általában 24-én már mindenki itthon van. Ekkor állítunk közösen karácsonyfát és anyával ilyenkor sütjük meg a diós- és mákos bejglit, majd elkészítjük a karácsonyi vacsorát is. Még ajándékozás előtt vacsorázunk közösen, majd az ajándékozás után mindig valami közös programot csinálunk, például kártyázunk, társasozunk. Az ezt követő napokon vagy mi látogatjuk meg a család többi tagját, vagy ők jönnek hozzánk ebédre. Idén kisebb karácsonyt tartunk, így egyik nap hozzánk jönnek, illetve másnap meglátogatjuk nagyapámat, hogy neki ne kelljen utaznia.

(Nyitray András | kesport.hu | nyitókép: Károly Bálint)